sâmbătă, 2 octombrie 2010

Cartile mele de jurnalism

Leapsa de la Andrei Aronet
.
Cred ca prima carte de jurnalism pe care am citit-o a fost manualul lui Mihai Coman si asta se intampla in urma cu vreo cinci-sase ani in timpul liceului. Pe mine m-au format nu doar cartile de jurnalism, ci si volume ca si Foamea a lui Knut Hamsun sau cartile scrise de Marquez. Una dintre cartile mele preferate scrise de Marquez este "A trai pentru a ti povesti viata" care e autobiografia lui. (Marquez a fost si ziarist) Cred ca astea sunt doar doua dintre exemplele multiple pe care ti le-as putea da. Pe mine nu neaparat facultatea m-a format, cat practica si lucrul cu cei care sunt cu adevarat jurnalisti si care au in spate mai multi ani de presa decat mine. Am avut multe de invatat de la Bianca Felseghi, de la Calin Poenaru, Titus Craciun, Vasile Racovitan, Laura Laurentiu, Romeo Popescu, Magda Tolea - adica acei oameni care mi-au editat textele, mi le-au criticat si, cand am facut ceva bine, m-au laudat. Ei sunt cu adevarat "cartea mea de jurnalist".

Pe voi cine v-a format: scoala, practica, cartile sau oamenii pe care i-ati cunoscut?

Scoobytza

Niciun comentariu: