duminică, 3 aprilie 2011

Just go with it (2011) si alte activitati de week-end

Week-end-ul asta a fost pentru mine unul destul de fain, chiar daca astazi, ca deobicei, voi merge la munca, desi este duminica. Vineri am vazut impreuna cu Florina si Mircea,comedia romantica Just go with it unde. In rolurile principale ale filmului joaca Jennifer Aniston si Adam Sandler, iar comedia este bunicica. Eu m-am distrat urmarind-o la Cinema Odeon de la Polus Center si cred ca a fost de senzatie. :)



Sambata a fost si ea reusita. M-am trezit de dimineata si am fost la alergat cu Florina, Mircea, Nicusor, Tibi Farcas si Reka. A fost senzational. Am alergat 4 ture in Parcul Central, echivalentul a 3.000 de metri, din ceea ce spuneau "alergatorii cu experienta", iar apoi am jucat baschet. Nicu ne-a aratat niste scheme uimitoare si impreuna cu Mircea si Florina a marcat punctele castigatoare asa incat am batut echipa adversa. Eu... am pus mana pe minge de cateva ori si sper ca am dat macar o pasa decisiva... (ahh, si prima data am strigat la Nicu sa nu imi pasese mingea ca mi-era frica sa nu ma lovesc). Seara am sarbatorit-o pe Patricia si apoi m-am uitat la deja celebra "Romanii (N-)au talent". Acum abia astept sa incep volumul trei al volumului 3 din "Barbati care urasc femeile" a lui Stieg Larsosn si sa termin "Biblioteca lui Hitler".

Scoobytza

Niciun comentariu: