luni, 26 martie 2012

La otra familia si Volverte a Ver

De vreo doi-trei ani am facut o pasiune pentru filmele sud-americane si se pare ca nu m-am inselat. Tocmai am terminat de vizionat pelicula "La otra familia" care ii are in rolurile principale pe actorii Ana Serradilla (a mai jucat in filmul Cansada de besar sapos), Luis Guzman (cunoscut mai degraba pentru roluri in telenovele, insa nu imi amintesc vreuna pe moment -n.red), Jorge Salinas (si el cunoscut pentru roluri in telenovele). Hendrix, un copil de sapte ani, a fost abandonat de mama sa (Nina) care este dependenta de droguri. Ivana, prietena cea mai buna a Ninei, incearca sa il ajute pe micut asa incat ii roaga pe prietenii sai, cuplul de gay format din Chema si Jean Paul, sa il ingrijeasca pe copil. Cei doi se ataseaza de Hendrix, il inscriu la scoala si ii ofera toate conditiile pe care acasa nu le-ar fi avut niciodata. Din pacate, se lovesc de prejudecatile oamenilor care nu vad cu ochi buni ideea ca un cuplu de gay sa creasca un copil si, pe langa asta, iubitul drogat al mamei lui Hendrix il rapeste pe copil si il vinde unei familii "normale".

"La otra familia" este un film minunat care are un scenariu deosebit si reuseste sa iti capteze atentia. Nu am mai vazut inca un film atat de bun ca si acesta pe ideea adoptiei unui copil de catre un cuplu de gay, dar si pe ideea prejudecatilor pe care oamenii le au cu privire la acesti oameni.



Aseara am vazut un alt film mexican care se numeste "Volverte a Ver". Sud-americanii fac niste filme foarte faine, chiar extraordinare, insa sunt destul de greu de gasit. "Volverte a Ver" este o poveste de dragoste simpatica intre un designer si o moderatoare de la radio. Eu am vazut acest film direct de pe youtube.com pentru ca nu l-am gasit in alta parte.




Dupa ce am vazut "Volverte a Ver" am descoperit si trupa de fantasy-pop Belanova care interpreteaza o melodie care mi-a placut si pe care am ascultat-o intreaga zi:



Scoobytza

Niciun comentariu: