miercuri, 30 ianuarie 2008

Sa jefuim o banca


Pentru cei care nu stiu... Barbatul care a furat banii din sediul Bancii Transilvania din Floresti s-a predat in aceasta seara la Parchetul Tribunalului Cluj. Omul a furat banii, le-a dat o mica parte din ei rudelor, s-a ascuns pe undeva (Dumnezeu stie pe unde), iar la un moment dat i s-a facut frica... si s-a predat autoritatilor. Probabil asta il va scapa de o parte din anii de puscarie...
Acum ma gandesc... Oare cum ar fi fost sa jefuiesc eu o banca? Ce as fi facut cu banii?

Imaginatia mea ma duce catre zone deja comune... probabil as fi fugit din tara, m-as fi plimbat prin lume, as fi dat o parte din bani parintilor sau prietenilor... Cine stie?

Povestea asta cu ce as fi facut cu banii este cu dus/intors. E ca si cum m-as intreba... Ce sa imi cumpar daca voi castiga la Loto?

(E ca-n bancul cu tipul care il roaga pe Dumnezeu sa castige la loto, iar cand e pe patul de moarte Dumnezeu ii spune ca daca vrea sa castige sa cumpere si un bilet loto)

Eu va propun altceva... Haideti sa ne imaginam ca jefuim o banca... Voi cum ati face asta? Ati taia cu flexul peretele de rigips al bancii, ati fura bancomatul?

Astept idei dintre cele mai ingenioase...

Scoobytza

4 comentarii:

Anonim spunea...

mi se pare genial sa faci peretii unei banci din rigips. omul n-a fost prost. eu cred ca daca as vrea sa fur o banca as lua-o cu totul. pacat ca nu mai sunt din alea tricolore =))... glumesc. habar n-am cum as face-o. as pune pe altcineva sa se ocupe si eu as lua banii>:)

Scoobytza spunea...

Ar fi prea fain sa poti sa pui pe cineva sa jefuiasca banca, iar tu sa iei banii... Stii ce e incredibil? Ca Politia a avizat planul de paza al bancii si acolo ar fi trebuit sa se scrie tot despre banca, iar oamenii astia sa isi dea seama ca se poate fura destul de lejer din ea... Anyway...cica e o lege care prevede toata povestea asta cu protectia bancii... legea 333 pe 2003...parca... Oricum e aiurea.

Anonim spunea...

o poveste sa te faci bogat pe loc

Anonim spunea...

Eu personal nu am de gand sa jefuiesc o banca, si in mod clar nu voi fura din sediul Bancii Transilvania pentru ca intr-o mica masura ma voi fura pe mine insumi daca fac acest lucru, dat fiind faptul ca toate conturile imi sunt deschise la ei :p Dar daca totusi .. voi fi nevoit vreodata sa o fac .. aleg varianta eleganta: ii fac ochi frumosi unei angajate tinere care are acces la conturi, o invit la o cafea, pe urma la o cina romantica, mai apoi incep o relatie de vreo 2 saptamani bazata pe dragoste si incredere reciproca si astept cu nerabdare momentul potrivit. Odata in fata ecranului dau click pe 'sortare dupa sold' si golesc primele trei conturi cat ai zice 'curva masculina'. Pentru detalii si informati suplimentare ii rog pe cei interesati sa ma contacteze, poate punem ceva la cale :))