luni, 11 februarie 2008

Cupoane, greva elevilor si Campia Turzii - 3 in 1

Tzake era foarte suparat astazi. Inca din luna decembrie ar fi trebuit sa primim cupoanele de transport. Despre asta puteti citi aici.
Ii inteleg motivele de suparare. Eu nu am profitat deloc de pe urma tichetelor de transport. Sunt o norocoasa. Imi este mai usor sa merg acasa cu autocarul sau cu unul dintre amicii cu masina (asta chiar este noroc!). Ce te faci insa cu restul? Cei care nu au prieteni cu masina? Cu cei care trebuie sa mearga acasa numai cu trenul?
hmmmm....
tacere in mintea mea si langa mine. La facultatea noastra minunata troneaza un afis scris cu fonturi mari, ingrosate: NU AU VENIT CUPOANELE!
Oare de ce ni le mai dau daca asteapta pana in vacanta de vara?


In fine...

I-am propus lui Tzake sa facem greva. Bineinteles, nu m-a luat in serios. (nici eu nu m-as lua in serios uneori) Elevii fac greva pentru ca nu isi primesc alocatia decat pana implinesc 18 ani. Si nu pana la terminarea liceului. Ii admir pe cei care au initiat greva.
Despre ei puteti citi aici si aici.

In rest...
Ar trebui sa mai povestesc despre experienta din Campia Turzii. Un oras urat. Mi-a placut centrul, insa am fost dezgustata de strazile si de conditiile de acolo.
In Campia Turzii, totul mi-a parut gri. Parcul mi-a parut gri, strazile erau gri, centrul era gri, oamenii pareau tristi. (cineva mi-ar putea spune acum ca viata nu e roz bonbon cu picatele)
Tzake spunea ca nu i-a placut Ramnicu Valcea, ca el a vazut acolo mici si a ascultat manele. Se pare ca nu a fost in Campia Turzii. Acolo ar fi avut ce admira. Campia mi-a lasat un gust amar ca si prost crescutii care se luau pe strada de mine si de prietena mea.

Scoobytza

Niciun comentariu: