duminică, 14 decembrie 2008

Un targ special

Sambata am vizitat targul Handmade Fair care a avut loc la Casa Tranzit din Cluj Napoca. Am fost impresionata de organizare si de cat de frumos a fost. Inca de la intrarea in cladire, am fost intampinata de agitatie, zambete si culoare. Primul(sau, mai bine zis, prima care mi-a zambit a fost clovnul/ clovnerita (CLOVN -i m. Actor de circ care evoluează pe arenă cu un program excentric şi amuzant. /substantiv de gen masculin ) Grin Grin. Cu o fata plina de zambet si de expresivitate, Grin Grin mi-a spus ca a venit la Targ pentru a face ce ii place si, anume, sa le aduca pe fata zambetul celor din jur. Insotita de prietenii ei, Pacalici, Luta si Panseluta, Grin Grin a pictat floricele si fluturasi pe corpul celor care au trecut pragul Casei Tranzit si, marturisesc, ca m-am aflat printre fericiti. Am povestit putin, vreo cateva minute. "Am venit aici ca sa facem ceea ce ne place: sa ne prostim si sa jonglam", mi-a povestit micutul clovn. Prietenii lui Grin Grin au oferit si ei zambete celor 1000 de clujeni care au vizitat targul. Acestia au jonglat si i-au invatat pe spectatori sa faca acelasi lucru si au facut animalute din baloane.

Ce mi-a mai placut la Handmade Fair? Ei bine, mi-au placut multitudinea de culori,hainele unicat create de studentii Universitatii de Arte si Design, atmosfera de voie buna, cerceii colorati si floricica de pe fata mea.

www.handmadefair.blogspot.com




PS: Promit ca o sa revin cu mai multe fotografii de la targ. (nu am avut acasa pozele)

Scoobytza

Un comentariu:

Anonim spunea...

Saw your work, my feeling is that if everyone can be more exchanges, we should be more than is now the world like this!