duminică, 14 decembrie 2008

Un targ special

Sambata am vizitat targul Handmade Fair care a avut loc la Casa Tranzit din Cluj Napoca. Am fost impresionata de organizare si de cat de frumos a fost. Inca de la intrarea in cladire, am fost intampinata de agitatie, zambete si culoare. Primul(sau, mai bine zis, prima care mi-a zambit a fost clovnul/ clovnerita (CLOVN -i m. Actor de circ care evoluează pe arenă cu un program excentric şi amuzant. /substantiv de gen masculin ) Grin Grin. Cu o fata plina de zambet si de expresivitate, Grin Grin mi-a spus ca a venit la Targ pentru a face ce ii place si, anume, sa le aduca pe fata zambetul celor din jur. Insotita de prietenii ei, Pacalici, Luta si Panseluta, Grin Grin a pictat floricele si fluturasi pe corpul celor care au trecut pragul Casei Tranzit si, marturisesc, ca m-am aflat printre fericiti. Am povestit putin, vreo cateva minute. "Am venit aici ca sa facem ceea ce ne place: sa ne prostim si sa jonglam", mi-a povestit micutul clovn. Prietenii lui Grin Grin au oferit si ei zambete celor 1000 de clujeni care au vizitat targul. Acestia au jonglat si i-au invatat pe spectatori sa faca acelasi lucru si au facut animalute din baloane.

Ce mi-a mai placut la Handmade Fair? Ei bine, mi-au placut multitudinea de culori,hainele unicat create de studentii Universitatii de Arte si Design, atmosfera de voie buna, cerceii colorati si floricica de pe fata mea.

www.handmadefair.blogspot.com




PS: Promit ca o sa revin cu mai multe fotografii de la targ. (nu am avut acasa pozele)

Scoobytza

3 comentarii:

wholesale jewelry spunea...

I like your blog

南通棋牌游戏中心 spunea...

Saw your work, my feeling is that if everyone can be more exchanges, we should be more than is now the world like this!

wael spunea...

THANK YOU FOR YOUR BLOG DEAR

هيمة القلوب
منتديات هيمة القلوب