miercuri, 24 februarie 2010

Helen Fisher - despre dragoste

Sunt una dintre cele mai romantice persoane pe care le cunosc. Sunt o persoana care se indragosteste repede mai ales daca acel "cineva" imi ofera o senzatie de bine, de siguranta, de frumos. Imi place sa scriu, sa vorbesc despre dragoste si, mai ales, imi place sa fiu iubita. Dragostea este cel mai frumos sentiment de pe pamant, dragostea te face mai bun, dragostea e un lucru minunat - toate aceste lucruri au fost spuse de milioane de oameni, devenind niste lucruri banale.

Citatul meu preferat este: "Dragostea si ratiunea sunt asemenea celor doua parti ale unei clepsidre, cand una se umple, cealalta se goleste".

Asta seara am descoperit-o pe Helen Fisher, antropolog si cercetator la Universitatea Rutgers. Helen Fisher si-a facut o misiune din a vedea care sunt mecanismele care declanseaza sentimentul de iubire in fiecare din noi. A incercat sa explice asta printr-un experiment pe care l-a facut asupra a 49 de persoane al caror creier a fost scanat pentru a vedea efectele iubirii romantice. 17 dintre persoanele care au participat la experiment erau indragostite la nebunie, 15 tocmai fusesera parasite, iar alte 17 au spus ca erau inca indragostiti dupa o medie de 21 ani de casnicie. Rezultatul? Il aveti in clipul de mai jos:


Scoobytza

Niciun comentariu: