duminică, 27 februarie 2011

Frustrari

Pe zi ce trece ma satur de Romania, de conditiile de viata de aici, de tot ceea ce ma inconjoara... As pleca undeva, dar nu am unde... M-am saturat de viata de aici si de frustrarile pe care mi le produce in fiecare zi, de joburi prost platite, de cheltuielile mari pe care trebuie sa le platim. M-am saturat de faptul ca nu am niciun viitor in tara asta si ca nimic nu este atat de roz cum credeam prin liceu sau scoala generala. M-am saturat sa ma uit in fiecare zi cum se scufunda tara in care traiesc si sa stiu ca nu am puterea de a face nimic maret sau special pentru a o ridica la liman. Sunt zile in care frustrarile ma ajung atat de tare, in care lucrurile pe care mi le doresc nu se indeplinesc, sunt zile in care... imi vine sa... nici nu stiu ce. Nu ma mai caracterizeaza optimismul cand ma gandesc la viata mea in Romania. Ma intreb oare intotdeauna ma voi lupta cu morile de vant, oare mereu eforturile mele vor ramane nerasplatite? La dracu! Am terminat o facultate, fac un master, insa pot sa sterg pe jos cu diplomele pe care le am...pacat.

Un comentariu:

sandman spunea...

Si totusi, esti tinara. Daca vrei poti pleca oriunde. Nu-ti ingropa visurile aici si nu te blaza. Bafta!