marți, 26 aprilie 2011

Adrian Tutu, marele castigator la Romanii au Talent

Aseara m-am uitat la "Romanii au talent". E prima emisiune de televiziune care mi-a captat atentia in ultimii doi ani si mi-a facuit placere sa ma uit la ea. De fapt, m-am uitat la aceasta emisiune pentru cateva persoane: Adrian Tutu, Narcis Ianau, barmanul Valentin Luca, micuta Rebeca si Cosmin Agache, fenomenalul pusti care face beat box.

Desi am vazut astazi pe internet ca multi l-au blamat pe castigator, pe Adrian Tutu. Eu il sustin. Mie mi-a placut cu adevarat pustiul asta, care canta rap si care, da, este incercat de viata si a ramas fara parinti. Nu povestea a castigat, ci omul, cantecul lui, mesajul pe care l-a transmis. Nu multi isi pot da seama cat de greu poate fii sa nu ai parinti, sa fii singur pe lume. Nici eu nu isi cum poate fii asta, insa imi imaginez si chiar daca asta i-a impresionat pe multi la Adrian Tutu, cred ca la finala "Romanii au talent" au cantarit mai mult versurile melodiei lui, mesajul pe care copilul asta l-a transmis.
Vezi mai multe pe Romanii au talent



Scoobytza

Niciun comentariu: