marți, 20 august 2013

Ce ati face daca v-ati da demisia?

În urmă cu trei săptămâni, m-am despărțit prietenește de ceea ce a însemnat presa și mi-am propus să învăț cât mai multe pentru a-mi face un viitor mai frumos. Nu am scris atunci foarte multe și nici nu am dezvăluit prea mult despre motivele pentru care am ales să despart de presă. Am ales să fac acest lucru pentru că vreau să îmi termin cu bine doctoratul și pentru că vreau să îmi dedic mai mult timp mie. Vreau să citesc mai mult, vreau să învăț mai bine italiană și, de ce nu, să scriu mai mult pe acest blog, care în ultimii ani a fost cam neglijat...

Săptămânile care au trecut de după demisia mea au fost unele pline, am avut tot timpul ocupație și lucrul ăsta mi-a plăcut mult pentru că vreau să fac multe lucruri și știu că pentru asta trebuie doar să mă mobilizez mai mult. 

Primele săptămâni după demisie mi le-am dedicat unui internship, familiei și m-am relaxat. Voi ce ați face dacă v-ați da demisia? Cum ați petrece acel timp liber de până la găsirea unui loc nou de muncă?

Scoobytza

Niciun comentariu: