miercuri, 12 martie 2008

Remediul pentru somnambulism? Get a life!

Caut remediul pentru somnambulism.

Asta ar fi principala concluzie a acestui post. De aproape doi ani de cand locuiesc in Cluj, colegele mele de apartament imi povestesc ca vorbesc in somn. De cele mai multe ori nu le-am luat in seama pentru ca asta mi se intampla inca din copilarie. Uneori, ca sa imi protejez secretele fata de sora si tatal meu imi aduc aminte ca dormeam cu capul sub perna. Mai nou, insa, se pare ca ma ridic din pat. Cel putin asta mi-a povestit Iulia, care a spus ca ea nu mai vrea sa doarma cu mine pentru ca am speriat-o serios atunci cand m-am ridicat din pat de mai multe ori.
Grav este ca eu nu imi aduc aminte de ceea ce mi se intampla in timpul somnului.

Andreea mi-a povestit ca intr-o seara m-am ridicat din pat si i-am spus: :" Numele meu este Cristina Pirvu" (chiar? asa ma cheama? )

sau...

Mi s-a intamplat sa vorbesc in somn si sa ma trezesc brusc, speriata ca mi-am auzit vocea.

Mihaela a cautat aseara pe internet date despre somnambuli. Mi-a spus ca starile mele s-ar putea datora stresului. Asa sa fie?

Remediul pentru somnambulism? Get a life.

In ultimul timp,mi-am vazut prea rar prietenii asa ca trebuie luate masuri urgent.

Scoobytza

Niciun comentariu: