duminică, 9 noiembrie 2008

Aberatii de prin presa valceana

Ziua de azi este dedicata aberatiilor din ziarele valcene.


Aberatia nr. 1

Cine a mai vazut titlu de 5 randuri? Acum, serios. Nu ma consider un adevarat om de presa pentru ca nu am experienta de mult prea multi pe care o au altii, dar imi pot da si eu seama cand ceva nu e ok. Spre exemplu, acest supratitlu/titlu/subtitlu:

"In aceeasi zi, managerul Dan Dragomir, premiat la Topul judetean al firmelor, dar si la Bucuresti
ProImsat, cel mai bun in judet, dar si in tara
au mai fost premiate Oltchim, CET Govora, Nurvil, Urban, Carvil, Boromir, Ind Vilmar, Baile Govora, Calimanesti �Caciulata, Ardava, Annabella"

Puteti citi articolul dand un click aici. De precizat, articolul a fost scris de directorul ziarului.


Aberatia nr. 2

Va las pe voi sa decideti daca am sau nu dreptate. AICI


Copilutz e de acord cu mine.

"Scoobytza: si ce parere ai despre articolul ala?
un copilutz: inca nu l-am lecturat.
un copilutz: hai ca ma pun acuma.
un copilutz: poza e geniala
un copilutz: asta prima data
un copilutz: Pentru a afla cum s-au petrecut lucrurile am stat de vorba cu victima:
un copilutz: :))))
Scoobytza: =))
Scoobytza: doua puncte
un copilutz: "Acest coleg este mai agresiv din fire si este pentru a doua oara cand am de suferit din cauza acestuia. Spun acest lucru deoarece in primul an de liceu am mai avut o altercatie cu acesta." acest(uia) - 3 ori in 2 propozitii
Scoobytza: si apoi numai victima voroveste
Scoobytza: =))
un copilutz: "La vremea respectiva, intr-o pauza, in timp ce stateam rezemat de calorifer, pe coridor, m-am pomenit lovit la picioare, apoi trantit la pamant de acest coleg, care chiar nu stiu ce are cu mine. Atunci m-am lovit destul de puternic cu capul de ciment. Am incercat sa nu fac taraboi, cu toate ca aveam dureri destul de mari, in speranta ca nu voi mai avea alte surprize neplacute din partea acestui coleg. " acest(ui) - 2 ori
Scoobytza: stai ca apare si deoarece de vreo 3-4
un copilutz: n-am fost atent
Scoobytza: ;;)
Scoobytza: nu conteaza
Scoobytza: razi acolo
un copilutz: de 13 ori e "acest" in text
un copilutz: da un ctrl+f pe material
un copilutz: ))
un copilutz: ))))))
un copilutz: genial
un copilutz: "a mai adaugat Cristian Nitu
un copilutz: la sfarsit
un copilutz: de parca nu numa' el o tot adaugat
un copilutz: multam
Scoobytza: )
Scoobytza: a precizat, a conchis tanarul agresat"


Aberatia nr. 3 apartine Ziarului de Valcea. De fapt, este vorba de o fotografie care nu are nici o legatura cu textul.

ALooo? Nenea de la Ziarul de Valcea? Unde ti-e editorul foto? Ce treaba au realizarile lui Francu cu maicutele?

Puteti vizualiza textul aici.

Am scris textul in urma cu vreo saptamana...

Scoobytza

Niciun comentariu: