vineri, 13 februarie 2009

Jaf armat la Banca Transilvania - incredibil!

Patru persoane au jefuit, astazi, sucursala Banca Transilvania din cartierul Manastur. Atacatorii au intrat in banca in jurul orei 16.45, l-au lovit pe paznic cu patul unui pistol cu electrosocuri si au furat banii din casierie. Infractorii nu au reusit sa fure din seif deoarece casiera a refuzat sa il deschida.

Mai multe informatii puteti gasi in cotidianul ZIUA de CLUJ, dar si aici.


Pfuuu... Nici nu imi vine sa cred. A doua banca jefuita in Cluj. In urma cu un an, o alta agentie a Bancii Transilvania a fost jefuita, insa atunci nu a fost la fel ca si acum. Astazi, in Cluj, un oras de-a dreptul linistit, a avut loc un jaf ARMAT adica...mai multi indivizi au intrat intr-o banca, inarmati fiind, si prin amenintari au reusit sa fure banii existenti in casierie. Din informatiile prezentate de colegul meu, Denis Barabas, am aflat ca jaful a durat 2 minute. Si tot de la el am aflat ca, desi, casierita a apasat butonul de panica, firma de paza care avea un contract cu banca nu a intervenit.

Asa ceva este imposibil! Nu imi vine sa cred cum o firma angajata sa protejeze un obiectiv atat de important ca o banca nu intervine la timp. Asta in conditiile in care toate bancile au planuri de paza care le sunt aprobate de Politie si Jandarmerie. Plus ca intr-un plan de paza conteaza foarte mult timpul in care poate interveni firma. Din surse neoficiale, am aflat ca orice banca are mai multe butoane de panica, doua dintre ele fiind chiar la ghiseul unde se afla casierii.

Cata munca de cercetare le-a trebuit hotilor ca sa aleaga dintr-un bulevard circulat si plin de banci tocmai Banca Transilvania? Si de ce ea? Puteau sa aleaga absolut oricare alta banca de pe acea strada. Cum de au reusit sa jefuiasca o banca ziua in amiaza mare? Cum?

Astea sunt doar cateva dintre intrebarile pe care mi le pun.

Voi posta in continuare cateva dintre fotografiile pe care le-am facut bancii jefuite.






Scoobytza

Niciun comentariu: