sâmbătă, 3 octombrie 2009

everything is pink - Despre prietenie


De fiecare data cand sunt trista incerc sa imi aduc aminte de lucrurile bune din viata mea. De zambete, de priviri, de oamenii importanti pentru mine.

Mi-am petrecut o saptamana in Italia si, mai putin cateva lucruri destul de aiurea despre care nu am avut deloc chef sa scriu pe blog, a fost chiar fain. Am cunoscut niste oameni faini cu care am zambit. Gandul mi-a zburat catre casa asa cum face intotdeauna cand sunt plecata, insa a fost ok...si m-am simtit bine.

Zilele trecute am vorbit cu prietena mea cea mai buna, Crissu. Mi-e dor de ea. E un om atat de frumos din punct de vedere sufleteste. Ea si inca o persoana imi sunt cele mai apropiate sufleteste. Mi-e atat de dor de ea si de fiecare moment frumos petrecut impreuna, de zilele cand ne intalneam si plangeam sau radeam impreuna. Doamne, Crissule...

Am amintiri atat de frumoase legate de ea. De fiecare data cand veneam acasa la Valcea stiam ca ma asteapta altcineva in afara de tata, ca am un om pe care imi doresc sa il vad ca sa ii spun toate cele cate patesc in Cluj. Crissu. Cate surprize mi-a pregatit ea. Incredibil. M-a asteptat cu tort la 4 dimineata, m-a gazduit atunci cand veneam acasa pe ascuns, a venit in Cluj pentru mine sa ma consoleze atunci cand eram singura si deprimata. E unul dintre cei mai importanti oameni din viata mea alaturi de care ma vad si peste 100 de ani. E cea de-a doua sora a mea. E fiinta care mi-a insuflat incredere in mine atunci cand ma simteam pierduta.

Nopti pierdute la povesti, dormind intre ursuleti de plus, cu calculatorul deschis ascultand muzica vesela sau de depresie, mers la baluri ale bobocilor, dans in Enigma, Bloody Mary sau Tao, promotii si inghetat de frig prin Kaufland, Diana sau Billa, vise de iubire, povesti despre iubire, dezamagiri, parinti, razvratiri, profesori, cantece, colegi, aniversari, majorate - toate astea sunt fragmente din prietenia noastra.

Mi-e dor de tine si te iubesc.





Scoobytza

Niciun comentariu: