sâmbătă, 10 octombrie 2009

Surpriza

Ieri am facut o petrecere surpriza... pentru Cheli. Nu se astepta mai ales ca i-am zis ca trebuie sa vorbesc neaparat cu el, ca trebuie sa ii zic ceva ce nu se poate spune nici la telefon, nici pe messenger, doar face to face.

A fost fain, i-am adunat toti prietenii la mine acasa si l-am asteptat. Cand a venit: Surpriza!
:)) Vreo 10 oameni, prietenii lui au venit sa ii ureze "la multi ani". M-am bucurat foarte tare, mai ales cand i-am vazut fata plina de surprindere. ;;)

Vorba Porcushorului: "Mi-ai copiat nebuniile si ideile de surprize". (insa cu folos)

In topul preferatilor din casuta mea frumoasa s-a aflat M.M. :)


(am cantat "la multi ani", am dansat, s-a baut)

A fost ok.

Scoobytza

Un comentariu:

Adrian Dan Pop spunea...

ale mele au fost fara folos :)) ... hai ca nu mai e mult... si se clarifica si la mine :D :)) Gata cu surprizele intr-o singura directie :)) :D