luni, 12 aprilie 2010

Scooby in pericol


De doua zile am vise dintre cele mai ciudate. Azi noapte m-am visat traficanta de droguri. Am visat ca priveam lumea de la inaltime, eram cocotata pe un stalp, iar apoi, brusc, ajungeam din nou cu picioarele pe pamant. Imi amintesc ca in visul asta am avut in mana niste pastilute rosii. Nu stiu exact ce fel de pastile erau. Tot in acelasi vis, m-am trezit brusc in fostul meu bloc din Sfantu Gheorghe, dar intr-un apartament care nu era al meu. La usa se aflau doi indivizi care vroiau sa ma omoare, niste traficanti de droguri cred, in incaperea in care ma aflam se mai aflau inca doua fete. Nu imi aduc aminte cine era. In mana aveam doua pistoale, unul de jucarie si un altul adevarat. La un moment dat, unul dintre indivizii de care ma feream a reusit sa deschida usa apartamentului, iar eu in loc sa il impusc cu pistolul adevarat, am inceput sa apas in gol pe tragaciul celui de jucarie. Dandu-mi seama ca nu merge, ca nu il impusc pe adversarul meu, am inceput sa aleg pana cand am ajuns pe balcon. Eram la etajul I asa ca am sarit pe geam, la fel si urmaritorii mei. Intr-un final, alergand am ajuns intr-o scara de bloc sau intr-o cladire unde trebuia sa aiba loc o inmormantare... Visul mi s-a intrerupt in acel moment. Mi-am dat seama ca sunt in patul meu si ca trebuie sa merg la munca.

Oricum, visul asta cred ca a fost mai tare decat orice film politist pe care l-am vazut vreodata.:)

Sara' faina si vise frumoase.:)

Scoobytza

PS> O sa postez o piesa care imi place extraordinar de tare.
The Script - Break Even. Piesa asta spune un foarte mare adevar despre ceea ce este dragostea si, mai ales, ceea ce ramane dupa o despartire. E o piesa care se potriveste tuturor.

Niciun comentariu: