joi, 29 aprilie 2010

Zi libera

Maine voi avea o zi libera... asa de 1 mai. Cum mi-o voi petrece? Nu am nici cea mai vaga idee. In ultimii ani, zilele libere mi s-au parut o mana cereasca, insa nu prea am stiut cum sa mi le petrec. Nu stiu cum imi voi petrece ziua libera, daca voi dormi mai mult sau ma voi trezi devreme cum as face intr-o zi de munca. Nu stiu nici daca ma voi uita la vreun film sau serial. Sincer, sunt cam satula de asta. In fiecare zi, dupa munca si facultate mi-am facut un program: ma uit timp de o ora-doua la seriale. Nu mai pot urmari un film. Nu stiu insa de ce.

Poate voi iesi in oras la o plimbare. Sper sa fie soare si frumos, iar Razvan sau oricare alt prieten al meu sa isi faca timp de o iesire. Sper sa lenevesc pe o terasa, sa ma bata soarele, iar in fata sa am o limonada. Ce pot face intr-o zi libera? Ce pot face in doua zile libere cand m-am obisnuit sa ma bucur doar de una in fiecare saptamana?

Astazi una dintre prietenele mele dragi a plecat in Grecia. Eu am ramas in Cluj si imi fac planuri pentru vara asta. Vara e anotimpul meu preferat... As vrea sa plec intr-o tara straina, sa ma duc la strand, sa ma distrez cat mai mult si cat mai bine cu putinii prieteni adevarati care mi-au mai ramas... Hmmm...

XXX Incerc sa imi tin promisiunea facuta mie insami de a scrie mai mult si sper sa gasesc si subiecte interesante, relevante pe care sa le tratez pe blog. Pana una-alta, va doresc o seara frumoasa... eu ma pun la un episod din Medium sau Sailor Moon. (inca nu m-am hotarat)

Scoobytza

Niciun comentariu: