luni, 3 mai 2010

O zi frumoasa

Zi plina de activitati astazi. Inca de dimineata am mers la doua conferinte de presa, mi-am facut o analiza medicala la plamani (I'm OK!), m-am agitat pentru un subiect, iar intr-o pauza de 45 de minute am mers la Liceul "Gheorghe Sincai" unde le-am prezentat elevilor de clasa a XII-a meseria de jurnalist. Au mai fost acolo doi baieti - un student la Arhitectura si un absolvent al acestei facultati, dar si un medic oftalmolog cu multa experienta in spate - Monica Gavris. Eu am fost cea mai nepregatita dintre toti. Spun asta pentru ca baietii aveau pregatite niste slide-uri, iar doctorita un filmulet. Eu am venit, in schimb, cu un ziar in mana si optimism. Mi-a facut placere sa povestesc copiilor ce inseamna munca mea, ce efort presupune si, intr-un fel, m-am bucurat sa vad ca numai doua fete (care nu pareau journalism type) vroiau sa dea la Jurna. Interventia mea i-a facut pe liceeni sa puna intrebari, ceea ce m-a bucurat foarte mult. Prima intrebare si care mi-a smuls un zambet larg a fost: "Îi greu?". Întrebarea a venit din partea unui pusti brunet, cu parul lung, prins in coada - mai rocker- cred eu. O alta intrebare a venit din partea unui baiat, imbracat intr-un tricou alb: "Asa-i ca atunci cand scrieti le mai infloriti?"

A fost o experienta interesanta pe care mi-ar placea sa repet. M-am bucurat tare ca am reusit sa le atrag atentia liceenilor mai mult, cred eu, decat celelalte persoane care le-au prezentat job-urile lor.

Prima parte a zilei s-a scurs destul de repede. La fel si a doua, mai ales ca am avut de scris si ca am participat la cocktailul de deschidere a Congresului National de Chirurgie.

Scoobytza

Niciun comentariu: