sâmbătă, 29 mai 2010

Zi de sambata cu nemasurata lene

Mi-e lene. Imi e atat de lene incat abia ma pot urni din pat, unde stau cu laptopul in brate. La 8 si jumatate am primit un sms de "Buna dimineata". Urasc sms-urile si telefoanele sambata dimineata cand ar trebui sa fie unul dintre momentele dedicate mie si somnului. Afara e un soare extraordinar. Am iesit pe balcon cu fetele, le-am povestit ceva din serialul care mi-a furat serile si am filozofat pe seama sentimentalismelor prostesti care ne caracterizeaza. E sambata. E perioada mea preferata din fiecare an. E perioada in care ma simt fericita, stau la soare si imi intalnesc mai des amicii. Da...e sambata, aproape inceput de iunie, e liniste. Atat de liniste incat o sa ascult o piesa frumoasa la maxim.



Scoobytza

Niciun comentariu: