sâmbătă, 8 ianuarie 2011

2011

Anul asta l-am inceput bine, fara sa am vreo suparare in suflet si inconjurata de multa iubire. :) Si pentru ca un an nou nu putea incepe fara sa vad cateva filme interesante va pot spune ca am vizionat Filantropica din 2002, pe care spre rusinea mea, in acest an l-am vazut pentru prima data si pe care il recomand tuturor pentru ca este unul dintre cele mai bune filme din cinematografia romaneasca.

De asemenea, imediat dupa Revelion am vazut un alt film romanesc interesant, desi la unele faze actiunea filmului a fost lungita, cred eu, ca sa nu fie vorba de un scurt metraj. Website story este pelicula pe care am descris-o mai sus.


Si pentru ca din seria filmelor pe care le-am vazut nu puteau lipsi si cele straine, zilele trecute am vazut Igualita a Mi, o productie argentiniana destul de interesanta care capteaza atentia spectatorului si-l tine cu inima la gura pana la final. De asemenea, am revazut Cansada de besar sapos. Mai jos aveti trailerul de la Igualita a mi>