sâmbătă, 25 februarie 2012

Am fost la Muzeul Farmaciei

Prietena mea Andra m-a scos din casa ieri. Era vineri si imi era lene sa ies in oras dupa nenumarate iesirile din ultimele doua luni si dupa o saptamana in care m-am lamentat ca as fi lucrat prea mult la proiectul pentru sesiunea de comunicari stiintifice a doctoranzilor de la jurna. So...Vineri seara, Andra m-a sunat dupa cum stabilisem si m-a chemat la Muzeul Farmaciei. Acolo a fost o atmosfera speciala. Am avut bucuria sa ii revad pe Andrei si Mironeasca, iar apoi sa vizitez salile muzeului si laboratorul unde in urma cu sute de ani se preparau leacuri pentru diferite boli de catre spiterii medievali ai Clujului si, cel mai important pentru sufletul omenesc, elixirul dragostei, care de fapt era un vin rosu amestecat cu tot felul de plante afrodisiace.

Mi-a placut la Muzeul Farmaciei. Intrarea a fost 3,1 lei. O suma mai mult decat modica. O suma de nimic. Ghidul nostru a fost o doamna tinerica si foarte simpatica. Ne-a spus ca Muzeul Farmaciei a fost chiar prima farmacie din Cluj din 1700 si ceva, daca bine retin. Eu va recomand ca, din cand in cand, atunci cand aveti chef sa iesiti. Sa mergeti in muzeele Clujului, sa mergeti la Muzeul Farmaciei, unde este o atmosfera mai mult decat placuta.



PS. Ieri a avut loc la Muzeul Farmaciei primul concert din istoria acestuia. It was nice!

Scoobytza

Niciun comentariu: