sâmbătă, 10 martie 2012

Le fabuleux destin d'Amelie Poulain

Dupa ce am vazut "Le fabuleux destin d'Amelie Poulain", inima mi s-a deschis. M-am identificat cu Amelie si mi-ar fi placut eu sa fiu in locul ei si sa traiesc o iubire fabuloasa. Stiam de multa vreme ca "Amelie" este filmul preferat al Luizei, iar cineva mi-a reamintit acest lucru in urma cu putin timp. Nu stiu de ce niciodata nu am vrut sa il vad pana aseara. Chiar nu stiu. Si am pierdut ani intregi. "Fabulosul destin al lui Amelie Poulain" e un film frumos, un film care ma face sa imi doresc sa invat din nou limba franceza, o limba a iubirii. Povestea din pelicula e si ea superba, iar Audrey Tatou se identifica atat de bine cu personajul pe care il joaca....Amelie spune povestea unei lumi magice, o lume, care, din nefericire, nu imi pare a exista intre noi. Mi-as dori sa ma bucur mai mult de lucrurile simple.... de soare, de o floare, de o ciocolata, de un zambet. Acesta este sentimentul pe care mi l-a lasat "Le fabuleux destin d'Amelie Poulain".

"Sans toi, les émotions d'aujourd hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois" - Hipolito (Fara tine, sentimentele mele de astazi ar fi doar umbra moarta a simtamintelor de alta data)



Scoobytza

Niciun comentariu: