marți, 22 septembrie 2015

CC Cream de la Farmec, "happiness" pentru piele

In urma cu cateva luni, am facut un curs de make-up, iar asta m-a facut sa fiu din ce in ce mai pasionata de acest domeniu. Deocamdata, am experimentat machiajul pe mine si pe prietenele mele, insa sper ca in timp sa imi dezvolt abilitatile in acest domeniu.

Tocmai pentru ca make-up a devenit o pasiune, am incercat CC Cream-ul Happiness lansat de Farmec in urma cu cateva luni. Prima data cand am incercat acest CC Cream a fost de opt martie. Atunci am primit o mostra de la angajata Farmec din magazinul de pe strada Bucuresti si mi-a placut, insa nu am avut nuanta potrivita tenului meu.

Asa ca, in week-end, cand am fost la Auchan am achizitionat CC Cream-ul Happiness de la Farmec -nuanta Light. Pot sa va spun ca sunt foarte multumita de aceasta crema dupa 2-3 zile de folosire. Practic, acesta uniformizeaza culoarea pielii, iar in momentul in care este aplicata intr-un strat mai mare atunci capata acoperie medie intocmai ca un fond de ten.  Imi place si mirosul CC Cream-ului, de fructe de padure, si faptul ca intra rapid in piele, iar tenul meu nu ramane unsuros.

•Scoobytza


2 comentarii:

andreea spunea...

Am si eu. Aroma este foarte placuta!

Diana spunea...

Demachiantul de la ei l a folosit cineva? Caut sa mi autoexplorez nevoile mai bine.