vineri, 9 noiembrie 2007

O zi minunata...


Noaptea trecuta a fost ingrozitoare pentru ca nu am putut dormi din cauza unor vise ingrozitoare, iar de dimineata cand m-am trezit ma asteptam ca si ziua de azi sa fie asemenea. Din fericire, totul a decurs foarte fain...
M-am trezit la 7 dimineata si am "tulit-o" la facultate, la seminarul de Comunicare vizuala. Dupa seminar, am fugit, din nou, la cursul de engleza, unde am stat doar o jumatate de ora pentru ca la 10.30 trebuia sa ajung la o Conferinta internationala despre tumorile hepatice (am scris despre ea in ziarul de azi - ZIUA de Cluj)... apoi...dupa o scurta vizita la Ambulanta Cluj (vizita ce m-a inveselit), am ajuns pe la redactie...
Si acum motivul bucuriei mele...Dupa ce intreaga zi am cunoscut persoane dragute, amabile si interesante, colegul meu Remus mi-a facut cadou un I-pod Apple pe care il primise de la inaugurarea Iulius Mall ....:))
Tare bucuroasa am fost. De mult timp imi doream unul:)
Apoi...am mai fugit pe la o conferinta, am scris..si in sfarsit sunt home...
O zi minunata:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

traiasca i-pod-ul!!!