sâmbătă, 15 decembrie 2007

De ce mi-am facut blog?


Aud din ce in ce mai des aceste intrebari. De ce ti-ai facut blog? sau De ce nu iti faci blog? sau Care- i treaba cu blogurile astea?

Ce inseamna pentru mine blogul?

Sa-i scriu definitia? "

Un blog (prescurtat de la web log) este o publicaţie web ce conţine articole periodice, ce au de obicei caracter personal (asemenea unui jurnal), fiind afişate în ordine cronologică inversă.

Dacă la început weblogurile erau actualizate manual, cu timpul au apărut unelte care să automatizeze acest proces, făcând acest gen de publicaţii accesibile publicului larg. Utilizarea unui astfel de software bazat pe navigator este acum un aspect obişnuit al blogging-ului.

Scopul blogurilor variază foarte mult, de la jurnale personale la arme ale campaniilor politice, ale programelor media sau ale diferitelor companii. De asemenea, ele variază şi în funcţie de autor - de la unul singur la o comunitate întreagă. Blogurile pot constitui, de asemenea, o sursă importantă de câştig.

Multe webloguri permit vizitatorilor să lase comentarii publice, creând astfel o comunitate de cititori centrată în jurul blogului; altele nu sunt interactive.

Totalitatea weblogurilor şi a autorilor de bloguri a fost denumită blogosferă" - SURSA: WIKIPEDIA


Ei, bine, eu scriu pe blog pentru ca asa am chef. Scriu pe blog cand am dispozitia si pentru ca ma simt bine insirandu-mi aici ideile, gandurile, articolele scrise pentru ziar...Scriu pe blog pentru ca am chef sa scriu. In ultimul timp, nu mi-am mai varsat gandurile atat de des pentru ca pc-ul de la redactie nu imi permite (cred ca am blocat pagina si... nu pot sa ma loghez), iar, acasa, scriu rar si asta pentru ca, dupa orele petrecute la ziar, la scoala sau prin oras, vreau sa fac si altceva... sa ma uit la un film sau sa stau la povesti cu prietenele mele...

Si mai scriu pe blog atunci cand simt ca am deschiderea necesara pentruasta. Pe mine nu ma intereseaza discutiile intre ziaristii care au bloguri...
Scoobytza

Niciun comentariu: