duminică, 16 decembrie 2007

Hello, Kenvelo Boy!


M-am hotarat sa iti scriu o scrisoare...

Dragul meu Kenvelo Boy,
Imi e tare dor de tine (doar stii de ce, nu?). Imi e tare dor de ceea ce erai inainte de a-ti pune minunata masca, inainte ca hainele sa te faca...
Nu vreau sa comentez viata ta in aceasta scrisoare. Vreau sa stii doar ca ai capatat niste fitze... mai ca imi vine sa iti lipesc una. Mai nou, umbli prin cele mai tari cluburi insotit de toti frezatii (nu ca nu mi-ar placea cum arata noii tai prieteni) si uiti ceva foarte important, mult iubit Kenvelo Boy... Esti la fel ca mine... Vrei sa fi in centrul atentiei, dar ai un mic-mare dezavantaj... Eu, macar, sunt sincera cu mine insami, in schimb, tu... nu mai stii nici cum te cheama...
Kenvelo Boy mai ai o sansa... mai ai o sansa sa te schimbi... sa fi TU (Kenvelo boy again)...


Cu drag,
your ex- Kenvelo Girl alias Fitzoshik Ta

PS: Acest material este un pamflet dedicat fitzelor din Cluj Napoca. (Nu am nimic cu cei care se imbraca de la Kenvelo, chiar imi plac hainele de acolo. Aaaaa, si mai priviti din cand in cand in jurul vostru...)

Un comentariu:

Anonim spunea...

you go girl!!