marți, 19 august 2008

La multi ani, sis!!!



Am doar 19 ani, sunt nebuna, iubesc si nu am bani!!! (Hmmm...parca versurile sunau altfel)

LA MULTI ANI, surioaro!

As vrea sa imi pot aduce aminte de ziua in care "barza" mi-a adus acasa o surioara, persoana cu care urma sa impart totul: jucarii, suparari, pana si certurile din partea parintilor atunci cand greseam. E minunat sa ai pe cineva alaturi, chiar daca vrei sa fii singur, sa incerce sa iti ridice moralul sau, uneori, sa te enerveze atat de tare incat sa iti vina sa explodezi. E minunat sa te protejeze cineva. Asta am simtit eu intotdeauna. Oricat as fi incercat sa o protejez pe surioara mea, de cele mai multe ori, ea a avut grija de mine. Pentru asta o iubesc. Ma cunoaste de 19 ani si imi e prietena de tot atata timp. Este singura care m-a suportat si, poate, una dintre putinele persoane care ma cunosc cu adevarat. Ea imi stie toate toanele. Stie cum ma enervez si cum ma calmez. O iubesc pentru ca rareori m-a parat parintilor cand o bateam(:)) aveam grija sa o impac inainte sa vina mami si tati acasa), pentru ca in orice clipa din zi si din noapte o pot suna si ii pot spune: "Am nevoie de tine!", iar intr-o secunda Georgiana este langa mine.

La multi ani, Georgi!

Niciun comentariu: