duminică, 21 iunie 2009

S-a terminat cu licenta!

Sunt nostalgica de-a dreptul!

Seara de ieri mi-a facut o pofta nebuna sa dau timpul inapoi, sa fiu iar in anul intai, sa traiesc aceleasi lucruri frumoase inca o data. Fotografiile din liceu si primii ani de facultate au contribuit si ele la starea mea de nostalgie.

Am obiceiul de a ma uita in urma. De ce fac asta? Pentru ca imi sunt dragi toate experientele prin care am trecut. Zilele trecute il invidiam pe Adi pentru ca este acum in America, iar eu nu mai sunt acolo. Nu traiesc din amintiri, insa imi place sa imi aduc aminte de trecut. E reconfortant pentru mine.

Astazi am terminat de scris lucrarea mea de licenta. O finalizasem in urma cu cateva zile bune, insa profesoara mea mi-a atras atentia ca mai trebuie sa lucrez la ea. Astfel incat azi... am muncit si e gata de predat.

Scoobytza

PS> Cristina Nistor si-a dat Ok-ul. Pot sa o printez.:D

Niciun comentariu: