luni, 8 iunie 2009

Scrisoare catre Fat-Frumos

Piesa noptii.



Imi placee foarte mult Vama. Astazi mi-am adus aminte de aceasta piesa pe care am ascultat-o de cateva ori in vara. Doamne, cat de dor imi este de vara trecuta! Cat de dor imi este de fiecare an care s-a scurs din viata mea.

Ca in fiecare an ma apuca depresia de dinainte de ziua mea. 22 de ani. Peste numai cateva zile. Unde s-au scurs anii mei? Ce am fost si ce am devenit? Ce voi fi? Mi-e dor de mine, mi-e dor de copilarie. De ce ma uit in urma?

Mi-e dor, insa viitorul imi e in fata. O lume plina de zambete. Se apropie incet, dar sigur inca o varsta. Un an nou...


Scoobytza

Un comentariu:

achilianu spunea...

La multi ani din partea mea(Petrut- www.achilianu.eublog.ro-prietenul Denisei) si a Denisei(fosta ta colega)...Sanatate...