duminică, 27 decembrie 2009

Diferente

Anii ce trec ne apropie mai mult unii de altii.


Asta am observat la mine si verisorii mei. Pe masura ce anii au trecut, ne/am dat seama ca diferenta de varsta (3-5 ani) s-a micsorat considerabil. Daca inainte nu puteam sa avem o conversatie fara sa ne certam, in ultimii doi ani am inceput sa ne intelegem foarte bine, sa petrecem timp impreuna, sa discutam pana in miez de noapte despre ceea ce ni s-a intamplat de cand ne-an vazut ultima data, avem lucruri in comun. Aseara, impreuna cu Mihai si Georgiana, am rememorat istoria fiecarui semn de buna purtare pe care il are fiecare dintre noi.

Inainte eram tare diferiti. Nu puteam sa ne intelegem, intre timp verisorii mei au evoluat, la fel si noi. Andy a devenit "rocker", "folkist", asculta led zeppelin, guns n'roses, acdc, metalica, canta la chitara. Mihai asculta, se pregateste sa mearga la facultate. El e mai linistit.

:)

Imi place sa fiu la bunica mea acasa. E chiar fain.

Scoobytza

Niciun comentariu: