sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Sambata

Imi place sambata. De fapt, este singura zi din saptamana pe care o astept cu nerabdare si pe care o iubesc. Mereu, sambata, am planuri. Mi le fac din timpul saptamanii:chem prieteni sau la mine la un film, imi spun ca o sa ies in oras, in parc, in club. Tot sambata planuiesc sa citesc mai mult, sa ma uit la televizor sau, pur si simplu, sa stau.

Cam cat imi iese din ceea ce am enumerat mai sus?

Ei bine, foarte putin.
Sambata, fac curat, mananc (uneori prea mult - recuperez pentru intreaga saptamana, dorm si ma mai uit la un film. Cu toate acestea, abia astept sa vina sambata.

Imi place si vinerea. Vinerea, dupa job, dupa trezirile pe la 6 jumate, este ziua de iesit. Prima data la o poveste, iar apoi la dansat. Imi plac tare mult vinerile.

Duminica imi place mai putin. E zi de lucru.

Niciun comentariu: