duminică, 25 iulie 2010

Anti-reclama Speed

Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt pretentioasa la mancare. Nu am ce face, dar nu imi place orice fel de mancare,iar daca m-a scarbit un loc a doua oara nu voi mai manca acolo.

Azi am avut uriasul ghinion de a-mi cumpara o shaorma de la Speed-ul din Sora. Am facut o alegere proasta pentru ca dupa doua imbucaturi din lipie am vazut ca iese un fir negru de par. Pe loc mi-a venit sa vomez si am scuipat mancarea. Chiar si acum cand imi aduc aminte mi se face o sila extraordinara. Cu siguranta nu voi mai manca curand acolo. Mi-e greata numai cand ma gandesc. Cine stie in ce conditii o fi fost facuta lipia aia, in ce spatiu murdar... Uff... Nu m-am intors inapoi la Speed sa le dau de cap ceea ce candva era sandviciul meu preferat, insa regret ca am ales sa mananc acolo. Doamne, ce frumos era in primii ani de facultate cand chiar imi placea mancarea lor si mergeam acolo la masa desi nu sunt mare fan fast-food-uri.

Nici la McDonalds nu mi-a fost mai bine azi. Am comandat un cheeseburger si am uitat sa intreb ce contine. I-am zis tipei sa nu imi puna sosuri in el,iar dupa ce am muscat din sandvici mi-am dat seama ca are ceapa si ca nu are rost sa mai mananc pentru ca mi se facuse greata din nou. Aici a fost greseala mea ca nu am intrebat ca deobicei ce contine sandviciul ca sa evit chestiile ce nu imi plac.

Ghinion mare cu masa mea de astazi.


Scoobytza

Niciun comentariu: