joi, 1 iulie 2010

O dimineata superba cu Vrajitoarea din Portobelo

E joi. M-am trezit mai devreme decat deobicei. Imi place soarele care m-a mangaiat in somn. E vara, e 8 si jumatate si trebuie sa ma pregatesc pentru munca. Ascult muzica.

De cateva zile am inceput sa citesc doua carti superbe - prima este un ghid despre o tara pe care mi-ar placea sa o vizitez, iar cea de-a doua este "Vrajitoarea din Portobelo" a lui Paolo Coelho. Povestea lui Coelho imi place extraordinar de tare, desi nu am terminat cartea. In prim-planul povestii se afla tanara Sherine care isi spune Atena. Femeia se afla in cautarea sinelui tocmai in Transilvania pentru ca Atena a fost adoptata inca de cand avea cateva luni de o familie bogata din Liban. Felul in care este construita imaginea Atenei imi place. Incetul cu incetul incep sa descopar personajul principal al cartii prin prisma marturiilor celor care au cunoscut-o> fostul sot, un preot, mama adoptiva, mama naturala, un ziarist...

Toti creeaza o imagine a Atenei, Vrajitoarea din Portobelo.

Scoobytza

Un comentariu:

Rita spunea...

vai tu, dar n-ai idee cat ma bucur ca ti-a placut si tie cartea...scrie bestial...nu stiu de ce-mi place...poate daia...am inceput sa-l citesc tazriu, ca sa vad si eu ce-i de capul lui, de ce-l lauda lumea atata, de ce e pe toate standurile etc deci l-am abordat cu multa rezerva da' omu' m-a dat pe spate cu "Invingatorul e intotdeauna singur" [prima cartea prin care m-am apropiat eu de coelho] si de atunci, poa' sa zica oricine orice, e mishto ca-mi place mie si punct.