miercuri, 10 noiembrie 2010

Filme vazute in doua zile

Tonight is the night of Disney movies(10.11.2010). Si numai bine ca astia de la Disney au si lansat un film destul de simpatic care mi-a placut. Zilele astea o sa fac o pauza de la filme mai serioase.:) Vizionare placuta.



In aceeasi seara am inceput sa vad si filmul Una hora mas en Canarias care o are in rolul principal pe Angie Cepeda. Am incercat sa vad filmul asta, dar nu am reusit. Cred ca este cel mai prost film pe care l-am vazut in ultima vreme. Aici veti gasi o recenzie a peliculei in limba spaniola, iar mai jos voi posta si trailerul.




Un alt film pe care l-am vazut este Charlie St. Cloud. Povestea este una foarte frumoasa, iar Zack Efron isi joaca rolul foare bine bine, punandu-se cu adevarat in pielea personajului:


"El diario de Carlota" e un film foarte simpatic cu adolescenti care mi-a placut mult si pe parcursul caruia am ras incontinuu.


Scoobytza

Niciun comentariu: