duminică, 28 octombrie 2007

Let's get out from the usual

Sa iesim din comun, din obisnuit...Let's get out from the usual...
Timpul trece si fiecare din noi se pierde undeva pe drum sau, cel putin, eu am facut asta...
Ce bine ar fi daca am avea curajul sa le spunem tuturor tot ceea ce credem, ce simtim...ce bine ar fi daca nu ne-am complica viata...
Ce bine ar fi daca nu am privi in trecut...insa, fara trecut nu am putea exista si fara prezent nu am simti, fara viitor am pierde si ultima farama de speranta...
ma deranjeaza la blogul asta...ceva ...
faptul ca nu pot scrie cand sunt la serviciul....cred ca am blocat site-ul din greseala, ca acasa nu scriu pentru ca nu am chef sau pentru ca imi pierd ideile....
Offf!!! Protestez impotriva tuturor lucrurilor nespuse! sa iesim din comun, sa spunem ce simtim, sa fim alaturi de prieteni...
Let get out!

Niciun comentariu: