luni, 21 iulie 2008

11 ciclisti s-au intrecut intr-o cursa fara haine






11 ciclisti americani intre care si doua femei s-au intrecut sambata seara intr-o cursa inedita in West Dover, Vermont, locul in care a avut loc Campionatul National de Ciclism (CNC) din Statele Unite ale Americii. Evenimentul are loc in fiecare an, intr-o noapte de sambata.

"In fiecare an se tine cursa asta de ciclism. Oamenii vin dezbracati pe biciclete si fac cateva ture in jurul spectatorilor", mi-a povestit aseara Richard Freeze, prezentatorul curselor de ciclism care au avut loc in aceasta saptamana in West Dover, Vermont, cu ocazia CNC din Statele Unite ale Americii . "In trecut era o cursa mai mare, participau sute de persoane", a mai adaugat Freeze. "Toata povestea cu cursele de nudisti a aparut prin anii 80 cand un tip din Brooklin, New York l-a provocat pe un altul sa faca o cursa dezbracat. Tipii erau cam beti si au facut asta. Apoi, altii li s-au alaturat", povestea amuzat prezentatorul curselor. Cel care a dat startul cursei si care a convins din ce in ce mai multi tineri sa se inscrie la cursa nudistilor este Gaylin. Imbracat intr-o salopeta albastra, gen country, cu o palarie de cowboy, Gaylin, care pare sa aiba vreo 60 de ani, incepe sa imi povesteasca. "La cursele de nudisti participau si cele mai faimose cicliste. Toata lumea se imbata si incepea petrecerea. In fiecare an, intr-o sambata, ciclistii care stiu sa se distreze foarte bine, renuntau la haine si intrau in cursa la lasarea serii", isi aminteste amuzat Gaylin. L-am intrebat daca a participat la asemenea curse. Raspunsul lui a fost cu subinteles. " Nu pot sa iti povestesc. Sunt cu copii aici". Tot el mi-a povestit ca la inceput ciclistii nu se intreceau pe bani. Era vorba numai de distractie si bautura. "Se intreceau pe bere. Dupa o betie se alaturau si ciclistele. Atunci era privelistea", a completat Gaylin. "In primul an, la cursa nu a participat nici o fata, dar din cel de-al doilea an, tot mai multe s-au alaturat", a mai spus el.

Cursa de aseara a inceput timid. La noua si jumatate seara, un tip cu un corp atletic si plin de tatuaje si-a facut aparitia. Publicul a inceput sa se mareasca. Daca in jurul orei noua, vedeai vreo 30 de posibili spectatori, o data cu minutele care au trecut, am putut observat cum numarul lor s-a marit considerabil pana la aproximativ 200 de persoane. Persoanele cu varste cuprinse intre 18 si, chiar, 60-70 de ani asteptau amuzati marea intrecere.

Tipul care a spart gheata a facut cateva ture singur. Unul dintre organizatori, un tip de vreo 25 de ani, posibil ciclist, cu un ten masliniu si o palarie de cowboy a inceput sa se plimbe printre spectatori. Fiecare a trebuit sa contribuie pentru marele premiu.

Intre timp, alti tineri au intrat in joc. In total, trei baieti dezbracati pe biciclete.:)) Lor li s-au mai adaugat si altii, pe masura ce timpul trecea. Cand premiul cel mare a ajuns la suma de 300 de dolari, organizatorii au anuntat: prima fata care are curajul sa intre in concurs. Amuzata, am ras. La nici cinci minute, o alta fata a intrat in joc. In total, noua baieti si doua fete. Fiecare dintre ei a facut ture in jurul spectatorilor. Prietenul meu PJ, de la Mountaineer Inn, cel care ne-a adus acolo, mi-a spus dezamagit ca evenimentul isi pierde din amploare. "Nu mai e ca inainte. Anul trecut au participat 50 de persoane", mi-a explicat PJ. Niste adolescenti cam ametiti de aburii alcoolului au aruncat cu baloane pline cu apa in biciclistii dezbracati, dar au fost calmati de spectatori.


La final... Nu stiu cine a fost castigatorul. Gaylin mi-a zis ca se pastreaza anonimatul. (in sinea mea... "Care naiba anonimat? Tipul tocmai a facut ture pe bicicleta dezbracat?!" :)) Cat despre extraordinara suma de 300 de dolari, marele premiu...:)) "Le-am dat fiecarei fete cate o mana de bani din palarie si tipului care a luat premiul doi. Castigatorul a luat restul banilor pe care i-am strans. Nu stiu cati au fost", mi-a spus intr-un final Gaylin.


L-am intrebat pe Pj de ce in anul asta au venit mai putine persoane. Raspunsul lui... "Orice obicei moare"

Un aspect important ce priveste cursa de ciclism pentru nudisti este legea impotriva nudidatii. Vermontul este unul dintre putinele state americane unde nu a fost adoptata o asemenea lege. (poate au crezut ca nu este nevoie daca tot au loc in fiecare an cursele de cisclism fara haine:)) )

Scoobytza

Niciun comentariu: