duminică, 15 iunie 2008

Day 0. Despre cum sa iti iei "La revedere"





Day 0.


In noaptea asta, plecam. Am atatea de scris, atatea sa spun si parca cuvintele mi se impotmolesc pe drum. Nu pot sa vorbesc, nu imi vine sa spun "la revedere". Asta nu e o simpla excursie. Nu e la fel ca atunci cand mama si tata imi pregateau bagajul sa merg in excursie cu colegii. Nu se asemana nici cu plimbarile la Costinesti, Baia Mare, Bucuresti, Timisoara,Abrud de anul acesta. Sau cu zilele in care mergeam acasa si imi pregateam rapid cateva haine pe care le aruncam intr-o geanta. 3 luni si 3 saptamani.
De cand m-am mutat in Cluj, m-am detasat de familie. Nu i-am mai vazut in fiecare zi, dar ii vedeam o data la o luna, maxim o luna si jumatate.

O sa imi fie dor. Cred. Tati, Georgi, Crissu, Mami(chiar daca pe ea nu am mai vazut-o de mult, o sa imi fie si mai dor de ea), Alinutza, Clauditza,Adi (Porckushorul ), Adi (iubitul meu care are doar doi anisori), Andrei, Alin, Crina, Alexandra, Ziua de Cluj, Mara, Stefan, Razvan... si inca multi altii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

cand ajungi la destinatzie:)) sa.. scrii ceva pe blog.. sa pui o poza.. cu 2 d-nshoare mandre.. care tocmai trag aer in pept... aer americanesc... si fac senzatii p-acolo :> ioi ioi ioi... sa nu-tzi fie dor de p-acilea... ;;) ca apoi o sa-tzi fie dor de p-acolea:)) tzuc ca pe la noi... ciao :*>:D<

Scoobytza spunea...

Atata de dor imi e acum de voi... Nu mi-ai mai trimis mail... Cum a fost la mare? Ai fost cu Denisa?... Miss you my friend.