vineri, 13 iunie 2008

Rhoda...the end of the course






Facultatea de Jurnalism nu ne-a oferit prea multe pana in prezent. Asta nu o spun doar eu, ci si ceilalti colegi mai mari ai mei. Cu toate acestea, s-a intamplat ca printre profesorii mei sa fie si Rhoda Lipton, producator la televiziunea ABC din SUA si lector universitar al Columbia University.

Intreg semestrul am injurat-o (in gand)pe Rhoda, intreg semestrul ne-am rugat ca timpul sa treaca mai repede si, iata ca, acum regret/am ca nu voi/vom mai face cursuri cu ea. Rhoda ne-a invatat sa facem reportaje TV, ne-a certat de fiecare data cand i-am aratat munca noastra, ne-a criticat intocmai cum ar fi facut-o cu subalternii ei de la ABC, iar la final ne-a dat o tema mai mult decat dificila: sa facem un buletin de stiri. Si am reusit.


Am avut producator executiv, editori, prezentatori, prompter, lavaliere, camere...tot ceea ce este nevoie pentru a pune pe picioare un buletin de stiri adevarat.
A fost o munca extraordinara, am lucrat individual si in echipe. A fost minunat pentru ca impreuna putem face totul.

Ultimul curs s-a tinut in casa profesoarei noastre. Am urmarit rezultatele muncii noastre si am sarbatorit. Un semestru adevarat de scoala. Un semestru de munca. Un semestru de televiziune.

Iti multumim, Rhoda!


We thank you Rhoda because we learned a lot from you.

PS: Cristina Nistor ne-a spus ca a fost prima data cand un grup de studenti ai Facultatii de Jurnalism au facut asa ceva. Sa speram ca nu vom fi ultimii.

Un comentariu:

UnCopilutz spunea...

Norocoşilor, mă tem că ultimii o să fiţi, totuşi...