joi, 17 septembrie 2009

2 ani la ZIUA de CLUJ

Astazi este o aniversare foarte importanta pentru mine. Implinesc 2 ani de ZIUA de CLUJ. 2 ani de cand am intrat pentru prima data pe usa redactiei, care la acea vreme se afla in clădirea de la Camera de Comerţ. Am mers cu un cv şi cateva texte printate in mana si am urcat la etajul al 3-lea al cladirii. Parca acolo era. Aveam mari emotii. Am mers in biroul secretarei si i-am zis ca as vrea sa las un cv. Ea mi-a spus sa i-l dau ei. I-am zis ca as vrea sa stau de vorba cu cineva din conducere. Mi-a zis sa astept. Dupa 20 de minute, care au părut o oră am intrat într-un birou. Acolo erau Titus şi Silviu Mănăstire, care mi-au pus mai multe întrebări despre job-ul de la Vocea Valcii. Dupa ... mi-au spus: "Vino de luni, în probă". Şi am rămas.

Scoobytza