joi, 17 septembrie 2009

Tragic. nu mai sunt.

Doi baieti pe care ii cunosteam mai mult din vedere, din fostul meu liceu din Rm. Valcea, si-au pierdut viata in vara asta. I-am recunoscut din fotografiile pe care le aveau fostii mei colegi pe hi5, din pozele din ziar. Inu si Kelu - Kissu - doi baieti frumosi, care aveau tot ce isi doreau la picioare. La mai putin de o luna distanta, amandoi au murit. Ironia, se cunosteau mai mult ca sigur. Prietena lui Inu, fata cu care si-a petrecut ultimii doi ani, a murit si ea in acest an. Tot intr-un accident... de data asta de masina, nu unul de motor.
O alta ironie. Inu a murit in momentul cand s-a lovit de pancarta "Viteza ucide" de pe marginea drumului. Kelu - a murit pe motorul abia cumparat de parinti, inca neinmatriculat si fara sa fii obtinut permisul de conducere. El probabil ca a primit motorul cadou pentru ca a intrat la facultate.

Imi pare extraordinar de rau de cei doi baieti si, mai ales, de parintii lor nemangaiati, de oamenii care au ramas in urma cu povara suferintei, care se intreaba constant "Ce s-ar fi intamplat daca?"...

Imi pare la fel de rau pentru fiecare dintre baietii si fetele de varsta mea sau mai mici, care in ultimii 4 ani si-au pierdut viata in accidente ingrozitoare. Imi pare rau de toti cei pe care ii cunosteam si a caror viata a fost curmata astfel. Sper sa nu trec vreodata prin ceea ce au trecut parintii lor...

Sper sa va odihniti, copiilor.

http://www.radicalonline.info/2009/07/31/amanunte-noi-in-cazul-mortii-lui-ynu-banacu/

http://www.adevarul.ro/articole/ramnicu-valcea-ultima-noapte-a-ingerului-de-pe-motocicleta.html

PS: Accidentele acestea au fost cauzate, poate, de iresponsabilitate. In cazul lui Inu a fost vina soferului care l-a acrosat... insa... mai departe nu pot comenta.

Scoobytza

Niciun comentariu: