marți, 8 septembrie 2009

De ce iubesc vara?

Imi place vara la nebunie. Ador soarele arzator, caldura lui pe pielea mea. Imi place sa stau pe terase cu amicii mei, sorbind dintr-o limonada cu gheata. Vara sunt zilele cand n-ai subiect la ziar. Sunt zilele cand ma gandesc la vreun reportaj sau imi permit sa dormitez pana la ora 12 cand poate-poate imi vine o idee despre ceea ce scriu. M-am nascut in iunie, odata cu ciresele coapte si capsunile.

Iubesc vara pentru ca imi pot face un milion de planuri, pot merge la strand, pot sa port tricouri sau fuste. Imi place vara pentru ca nu imi e frig si pentru ca sunt sigura ca nu o sa racesc, pentru ca imi aduce aminte de gradina de acasa - unde imi petreceam timpul citind.

Toamna si iarna nu fac altceva decat sa readuca frigul in viata mea. Am amintiri frumoase, toamna. Imi plac frunzele copacilor din parc, imi place mirosul toamnei, insa... intotdeauna vara va fi preferata mea.

Niciun comentariu: