luni, 18 octombrie 2010

Doua saptamani.

Ultimele doua saptamani au fost de-a dreptul incarcate si obositoare. Au fost zile frumoase in care m-am distrat, am muncit, am sarbatorit si am invatat.

Am avut parte de iesiri la film sau la povesti in Zorki, de o petrecere a burlacitelor senzationala, de Angela Merkel, de Cseke Attila, dar si de o nunta ca in povesti. Da, ultimele saptamani au fost cam aglomerate, cam incarcate, insa m-am simtit bine. In perioada asta m-am simtit foarte ok pentru ca nu am mai avut parte de singuratatea unei case goale, am intalnit oameni faini si am ras cu ei zi de zi. Uneori am fost trista, dar pentru scurte momente pentru ca apoi s-a gasit cel putin o persoana care sa ma faca sa zambesc. Nu am mai citit, dar am vazut serialele ce imi plac. Acum, dupa ce m-am saturat de seriale, e timpul sa citesc si am cateva carti bune care abia asteapta sa aiba parte de o recenzie scurta pe acest blog. By the way, miercuri voi fi in Bucuresti pentru cateva ore si ma bucur.:) I'm gonna see someone after eight years. Yea,long time, no see.

In ce priveste povestea pe care am inceput-o alaturi de voi, fiti siguri ca ii vom afla si finalul.;) Astept acum o continuare de la un amic, care s-a oferit sa imi trimita un text pentru blog.;)



Scoobytza

Niciun comentariu: