duminică, 3 mai 2009

Nu stiu incotro sa ma indrept.







Cand eram in scoala generala, credeam ca vreau sa ma fac arheolog si vroiam sa invat la un liceu cu profil de stiinte sociale. Apoi, am intrat la Liceul Economic la un profil total diferit de cel pe care mi-l doream. Cand am terminat liceul, stiam deja ce imi doresc sa fac pentru toata viata: sa fiu jurnalista. Prin urmare, am dat la Facultatea de Jurnalism si speram sa lucrez in ziar. Mai speram sa fiu iubita. Azi ma apropii cu pasi reprezi catre ultimele zile de facultate. Lucrez in presa, iubesc. Acum insa nu stiu catre ce ar trebui sa visez. Sa fac un master. Totul depinde de lucrarea mea de licenta. Eu nu am vise de casatorie si familie ca si alte fete, colege de-ale mele.

2 mai 2009. Festivitatea mea de absolvire. A fost un moment interesant, lasand deoparte discursurile lungi si inutile, durerile de picioare din cauza tocurilor sau caldura din sala. Toate astea au fost neintesante. Am avut emotii atunci cand Andrei mi-a strigat numele si cand am mers in fata sa imi iau diploma. Mi-a placut ca mi-a spus si porecla cand a citit catalogul. :) L-am pupat, desi Cornel, seful de an, ne-a spus sa dam doar mana cu profesorii. ;))

Acum am decis sa imi fac lucrarea de licenta. Am scris deja cate un pic si imi doresc sa o termin in timp util ca sa obtin o nota buna.

Nu stiu incotro sa ma indrept. Inainte, cand am inceput facultatea vroiam sa merg la Bucuresti. Acum, iubesc viata din Cluj si tot ceea ce vine odata cu ea. Trebuie sa imi fac un nou plan.

Un comentariu:

joju spunea...

Sa mergi la Bucuresti? N-ar fi rau dar ar fi bine?! :D
Pai sa te orientezi spre jurnalism de televiziune, sau de radio sau numai scris.
Mi-a placut evolutia Alinei Pippidi Mungiu care a devenit prin relatarile ei obiective (de fapt toti suntem subiectivi) corespondent al nu-stiu-carui ziar ... aha, am gasit in google ca a fost corespondent Le Monde si fii atenta ce facultate a absolivit ca sefa de promotie : de medicina !!!Dar eu te-as indemna catre televiziune. Ori poti ramane in invatamant :) Am citit azi ca un prof de liceu castiga azi 1400ron iar cu noua lege a salarizarii va castiga 2400ron ceea ce e un salt. Desi chiar si asa sunt putintei..
Succes si sper sa te simti bine cu ce-ti vei alege sa faci ;)