vineri, 23 mai 2008

Aventuri prin Bucuresti 2

Promisesem in urma cu catva timp ca voi relata partea a doua a aventurilor din Bucuresti...

So....
Dupa ce a ajuns Luiza in Bucuresti... toate au fost bune si frumoase pana la un moment dat cand intr-o rascurce de drum drept ( :)) ) m-am ratacit. Razvan locuieste undeva in Piata Iancului, iar de la statia de metrou trebuie mers drept inainte. Asa ca m-am spus ca nu va fi greu sa ajung la el, in mintea mea, dar numai in mintea mea cunoasteam drumul. In realitatea, cum Razvan dormea, i-am zis Luizei sa imi deschida usa de intrare in bloc. Numai ca eu nu eram, iar luiza nu ma vedea. E valabila si reciproca. dupa ce ne-am lamurit ca in fata blocului lui razvan sunt doua masini rosii sau visinii si un seat... surpriza... Si in locul unde ma aflam eu se aflau doua masini asemenea. Suparare maxima! am tot dat tarcoale locului pana cand Luiza a aflat unde Razvan, prin a sa bunavointa si autoinvitarea mea, ne-a cazat. Asa ca dupa indelungi cautari printre blocuri, in fata blocurilor, folosind ca punct de reper McDonald's-ul si statia de autobuz mazgalita cu negru ca sa acopere figura electorala a unui candidat, am ajuns la destinatie.


NEXT

Eu si Luiza. Trezire dimineata la 7. Eu si Luiza. Plecare la 7.30. Dacos alta plecare. 9.00 dimineata. Distanta aproximata in timp pana la Autogara Militari. 2 ore. Distanta intre noi si autogara. O lunga statie de metru. Nu am mai ajuns la destinatie. Dacosul a plecat. Noi, in special Luiza, Bucuresti.

Cam asa ar putea fi rezumata excursia noastra prin metroul din Bucuresti cu mentiunea ca din cauza mea... am schimbat metroul intr-un loc gresit, apoi am luat alt metrou in directia buna, apoi altul in directia gresita si inca unul in alta directie. Vreo 2 ore le-am petrecut intre statiile de metrou. Spre uimirea mea, tipul care ne-a indicat in ce directie sa mergem era amicul unui prieten din Valcea...
:)) Dar oricum...a fost placut sa te plimbi pe o caldura de 30 de grade celsius cu o ditamai valiza prin bucuresti.

....ADI..... stiu ca tu ai vrut sa citesti continuarea aventurilor pentru ca ai luat parte intr-o mare masura, ca deobicei, la tot ceea ce mi se intampla.

Din fericire, Luiza a pierdut Dacosul. Spun din fericire pentru ca in acea seara am fost la noaptea muzeelor si ne-am intalnit cu prietenii nostri Biro si Florin.
Scoobytza

Un comentariu:

Anonim spunea...

mi-a placut aia cu pierdutu la rascruce de drum drept :)) =)) incerc sa deprind tehnica sa probez pe propria piele :))