vineri, 23 mai 2008

Liniste pentru moment



George a murit.




George Radita a fost colegul meu in perioada cand imi petreceam verile scriind la Vocea Valcii. Nu a lucrat pentru mult timp acolo (cred ca un an) si apoi a plecat in Anglia pentru a-i oferi o viata mai buna fetitei lui. Astazi am aflat nu mai este printre noi. Am citit ca e posibil sa fi avut un stop cardiac.

George a fost redactor sef la Monitorul de Valcea, redactor la Vocea Valcii si redactor sef la Impact Real. A fost un coleg "super" cum imi place mie sa spun. Imi aduc aminte cu mare drag cum vorbeam cu el pe mess in perioada in care era plecat in Anglia. Ii povesteam ca am ajuns la Cluj, la facultate.
Imi aduc aminte ca o data i s-a facut rau la redactie si toata lumea ii ducea grija. Si el, la fel ca Petre, ma ruga sa ii fac masaj pe umeri in timp ce scria. Intotdeauna il preferam. Imi placea sa merg pe teren cu George si, cred, ca am invatat cate ceva de la el. M-a luat la Portile deschise ale Jandarmeriei sau la Politie. Mereu il invidiam cand mergea in razii. Apoi, cand a plecat in strainatate, am primit domeniul lui. Ma bucur ca am invatat macar un pic din ce stiu azi de la GEORGE RADITA.

Desi nu ne-am mai vazut de aproape doi ani o sa ii simt lipsa lui George. In amintire. O sa stiu ca nu il voi revedea pe la vreo conferinta sau la o cafea cand merg acasa (imi pare rau ca nu am apucat sa ne vedem de atata timp). Sa te odihnesti in pace!

Cristinica.

Voi adauga aici mesajul de condoleante al colegilor de la "Impact real".

O pierdere ireparabilă pentru redacţia noastră:
Unul dintre cei mai buni ziarişti de investigaţie s-a stins din viaţă

Vineri, 23 mai, la numai o zi după ce împlinise frumoasa vârstă de 30 de ani s-a stins din viaţă unul dintre cei mai buni ziarişti de investigaţie din Vâlcea şi cel mai bun coleg pe care l-am avut vreodată. Sub masca sa dură, George Rădiţă avea un suflet de aur şi o minte sclipitoare. Cea mai mare dorinţă a sa era să aibă parte de linişte şi sănătate, să îşi vadă fetiţa de patru ani crescând sub ochii săi şi să mai aibă încă doi copii. Din păcate, dorinţa nu i s-a mai putut împlini, pentru că a murit fulgerător, lăsând în urma sa un gol imens, în sufletele rudelor şi prietenilor. În redacţia „Impact real” acest gol nu va putea fi umplut de nimic şi de nimeni. Pentru că George, cel mai bun coleg al nostru, era însă un jurnalist de investigaţie foarte bun şi scrisese în ultima perioadă câteva anchete importante, vom face tot ce este omeneşte posibil pentru a afla exact condiţiile în care a plecat dintre noi. Îi vom purta întotdeauna o amintire vie, iar de acum înainte, fotografia sa va fi cea care ne va întâmpina în fiecare dimineaţă, la serviciu. Colegul nostru va fi condus pe ultimul drum duminică, 25 mai, la ora 13.00, urmând a fi înmormântat la cimitirul militar din cartierul Sud.

Regrete eterne,

Colegii de la Redacţia Impact real

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mi-e greu acum, după ce am citit aceste rânduri... Sunt sigur că îmi voi reveni curând. Ştiu doar atât... George este printre noi şi atât timp cât macar un singur om îşi va aminti de el şi de roşaţa lui din obraji el nu este mort!